Щоб розмістити оголошення увійдіть в систему!

Авто новини:

« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Придивляємось до нового флагмана від DS

Нещодавно французька компанія DS, яка відноситься до бренду Citroën, презентувала розкішний седан представницького классу під індексом 9. Новачок позиціонується в якості вишуканого конкурента таким моделям як Mercedes E-Class, BMW 5-Series, Audi A6 та меньш преміальним Volvo S90 та Jaguar XF. Через відміну цьогорічного Женевського моторшоу, французи продемонстрували свою новинку лише декільком інтернет виданням, саме тому DS 9 не викликав очікувного ажіатажу.

Втім не все так погано з флагманським седаном від Citroën. Новий DS 9 заслуговує на показ для ширшої аудиторії, але це відбудеться лише після старту продажів, які заплановані на літо 2020 року. DS 9 побудований на платформі під назвою EMP2, яка також використовується на седані Peugeot 508. На відміну від середньорозмірного 508-го, новачок розтягнувся в довжину майже на п҆ ять метрів, ставши найбільш крупним автомобілем у родині Citroën. Зовнішній вигляд DS 9 виявився настільки футуристичним та елегантним, що це мабуть один з найкращих зразків сучасного автомобільного мистецтва. Передня частина автомобіля має велику радіаторну решітку з «діамантовою» сіткою посередині та надсучасні фари Active LED Vision з п'ятьма окремими автоматичними режимами роботи. Також по всьому кузову зустрічаються хромовані елементи та різноманітні складні форми штампованих деталей кузова.

Інтер҆ єр вражає не тільки своїм власним стилем та неперевершеним дизайном, а і сучасними технологіями. Салон нового DS 9 оздоблено якісними матеіалами з чудовою деталізацією кожної найменьшої частини. Для салону флагмана передбачено шкіряне виконання у різних кольорах та відтінках. Іноді здається, що французи спромоглися розробити та реалізувати один з найкращих інтер҆ єрів у своєму класі. В середині DS 9 дуже просторо та світло і така атмосфера як найкраще підходить представницькому седану.

На борту новачка зосереджено всі суасні функції, які доступні французькому концерну – це адаптивний круїз-контроль, кругова камера огляду, система автоматичного паркування, інфрачервона камера нічного бачення та мультимедійна система з безліччю мультимедійних можливостей. В кожній з версій DS 9 використовується 8-ступенева автоматична коробка перемикання швидкостей. Гібридна силова установка, що працює під капотом француза має 1,6-літровий бензиновий двигун та елекромотор. Таким чином, загальна потужність базової модифікації седана складає 222 к.с. В топовому варіанті машина оснащена повним приводом та двигуном на 355 к.с. та додатковим електромотором на 108 к.с. За попередньою інформацією, середня витрата пального складатиме біля 4 літрів на кожні 100 км пробігу. Перші серійні автомобілі зявляться у салонах дилерських центрів вже зовсім скоро, тому відома вартість базового седана, яка не перевищить 35 тисяч євро…

 

 

17.03.2020
« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Коментарі:

Додати коментар
Щоб додавати коментарі увійдіть в систему!
Коментарів немає. Будьте першим!

Придивляємось до нового флагмана від DS

Політика конфіденційності